Ny..

bäddat, ny duschad och ny tränad! Är de någon som kan säga att dom inte älskar känslan av att vara ny duschad och krypa ner i en ny bäddad säng och sedan också vara helt slut i kroppen för att man tränat?!
För ett typ en timme sedan nu kom jag hem efter att ha varit på gymmet tillsammans med Emma. Vilket var välgit skönt som vanligt och idag blev de dessutom lite mer kondtion än jag normalt sätt brukar göra.

Lovade ju er bilder idag men jag har tyvärr inte kunnat göra de eftersom vi inte har haft internet under hela dagen eftersom byggarna har varit här idag. Vilket betydde att jag hag och E har vairt fast i huset och de har varit jättefint väder hela dagen. Så jag skulle helst ha tagit med henne till någon park eller till havet och haft lite lunch med oss elller något. Men jag hoppas på att byggarna inte kommer imorgon så vi kan göra de då för de ska vara ännu varmare imorgon!

Nu bilr de boken ett kort tag innan de blir att sova!

Godnatt, Caroline
P.s de är fortfarnde 21 grader varmt ute och klockan är 23.30!
  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ny bäddad säng och ny duschad är skönt!

2010-05-26 @ 07:24:07
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0