Regnig dag!

Idag är de äckel väder utomhus!! De har varit helt gråmulet, kallt och duggregnat/regnat ordentligt hela dagen! Så äckligt och jag längtar så efter värmen!! Men vi satte i alla fall på värmen i huset idag för att de va så jäkla kallt på morgonen, de ha liksom bara varit 15 grader inomhus när vi vaknat dagarna denna veckan eftersom vi inte har kunnat ha värmen på när dom jobbar i källaren. Så idag har de i alla fall varit varmt i huset;)

Under jobbtiden idag så har jag spenderat största tiden på biblioteket med min minsta. Och sedan också lite lek hemma i huset innan de va dags för lunch, nap och sedan hämta dom andra två flickorna.

Nu ska jag ta mig i kragen och åka iväg till NYSC-New Yorks sports center!! Ja ni har läst rätt jag har äntligen bestämt mig för att signa upp på ett gym här borta i staterna eftersom man har blivit så himla lat på senaste tiden.. 

Kram, Caroline 

Alnnika; Från de att mina ansökningar blev godkända till de att jag fick en familj som jag matchade med tog de nästan två månader. Och familjen som jag matchade med var andra familjen som jag pratade med.. Sedan tog de lite mer än två månader till tills de att jag åkte eftersom den värdfamiljen var ute i väldigt god tid. Men matchnings tiden och allt sånt kan de vara väldigt stor skillnad på beroende på vilken organisation man har, jag är med i sts- interexchange. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0