Sex and the city 2 röda mattan premiär!!

IDag efter att jag jobbat så åkte jag direkt in till city för att se om jag kunde få se en glimt av någon liten kändis.. Eftersom de idag var röda mattan premiär av Sex and the city 2 utan för Radio City music hall!!
När jag var på väg dit så råkade jag stöta på Sandra och hennes mamma så dom följde med mig för att kolla också. Så nu har jag sett alla Sex and the city karaktärna och många mer skådisar att lägga till listan!! Så häftigt!! Är sjukt peppad på att se filmen på bio nu också och hoppas att få se den på Fredag kväll!!

Här är en länk till livestreem med en film över röda mattan och intervjuver med många av dom som var där!
http://www.livestream.com/sexandthecity2?utm_source=website-blog&utm_medium=link-image&utm_campaign=sexandthecity2

Kommer bilder imorgon när jag har lagt in bilderna i datorn!
Men här är en lånad bild över hur dom såg ut 

Sarah Jessica Parker, Kristin Davis, Cynthia Nixon och Kim Cattrall


Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skulle du inte se filmen pa torsdag?

2010-05-26 @ 16:25:40
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0