Sol och city idag

Idag skiner solen som bara den och varmt är de också:D Om typ lite mindre än en timme så ska jag ta tåget från New Rochelles tågstation för att åka in till city!
Trodde att jag skulle ha en ganska så tråkig och seg dag idag eftersom de verkade som om ingen kunde göra något först. Så jag planerade att gå till "havet"- i viken för att sitta där och läsa min bok och sola eftersom jag trodde att jag inte skulle ha något annat att göra. Även om de tar typ 1 timme att gå dit eller något..
Men så smsade Jessica och frågade om jag vill följa med in till city eftersom hon ville shoppa. Så jag bestämde mig för att hänga på henne istället så nu ska vi åka in och göra av med lite pengar istället;)

Ikväll ska jag jobba extra men jag börjar inte förens vid 9 så om inte barnen sover då så tänker jag bara stoppa dom i säng och ägnan kvällen för mig själv framför tven och datorn;)

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låt mig veta när du är inne på datorn, för det är ju jag ocksa..

2010-05-02 @ 03:03:52
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0