Solig måndag

Ännu en solig härlig dag här idag! Och jag har nu börjat dagen med att spendar ca 1,5 timme i solen vilket var väldigt skönt! Strax ska jag nog ta en dusch och sedan bege mig in till city för att shoppa lite grejer och sedan också se på Sex and the city 2 i city:D 
Känns fruktansvärt skönt att de är måndag och jag är ledig för de betyder att denna jobbveckan kommer gå jätte fort när de bara är 4 jobbdagar! Även om torsdag kommer bli världens längsta dag! Då jag ska jobba både dagen som vanligt och sedan även kvällen för att min värdföräldar skulle ut och göra något.. Men jag ska nog överleva de också..

Nä nu måste jag in i duschen för en väldigt välbehövlig dusch!

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Hanna

Den filmen är bra :)

2010-05-31 @ 18:32:04
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Tack :D

2010-06-01 @ 08:09:47
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0