Svenska Hollywoodfruar..

Har precis kollat på veckans avsnitt av Svenska Hollywood furar och jag säger bara fy vad pinsamt!! Vissa saker är ju så pinsama så man nästan inte kan kolla på de, och ändå så fortsätter jag.. Men typ Agens Nicole Winter från förra säsongen som var med idag, man fick se lite både från hennes film och från hennes nya musik video och båda två var sjukt dåliga!!
Musik vidon är ju helt hämsk.. och så är de precis som om hon försöker göra sig lite halv porrig!! Och sen satt hon ju och sa att hon tagit musik lektioner och sådant förr och att hon egetligen är bra på att sjunga!



Riktigt pinsamt!!


Nä nu ska jag läsa lite i min bok så jag blir klar med den någon gång och sedan sova!

Godnatt, Caroline

Kommentarer
Postat av: Sara

omg.... så pinsamt :o

2010-05-30 @ 06:08:01
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0