Tillbaka från gymmet

Nu har jag kommit tillbaka från gymmet! Så numera så är jag medlem på NYSC här borta, och de kostar hela 64 dollar i månaden, inte första.. men sen. Så nu ska jävlar ska här tränas!!
NYSC är ett fint gym ska ni veta med allt och alla masinker som ni kan tänka er, dom har också en massa pass, basketplan, och pool! Och på alla olika sortes trampmasinker, cyklar och rullband så har dom en separat tv som man kan välja vilken kanla man vill titta på!  
Jag tränade lite idag också men de va liskom lite mer testa på pass, jag stod på en sån tramp grej i 25min och sedan så testade jag lite olika maskiner. De va riktigt skönt efter åt, jag har ju inte träna ordentlig nu på ett tag! Jag tränade ju lite i den andra värdfamiljen som jag var hos men med var ju inte jättemycket precis..
Men nu ska de bättras och jag är så peppad!

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Chrismarlin

Perfect work!

2011-09-16 @ 09:43:56
URL: http://chrismarlin.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0