Trött!!

Gud vad helgerna går fort!! Man hinner liksom inte med alls..
Helgen har i alla fall varit väldigt KALL och blåsig men händelserik och mycket kul helg med väldigt lite sömn. Vilket har resulterat till att jag är helt slut nu och ligger här med halsont och tror att jag kommer bli sjuk igen!! Jag vill inte och kan inte bli sjuk igen så därför har jag preppareat mig med alla preparat mot förkyling åter igen och ska sova tidigt ikväll. 
Lite konstigt är dock att min värdfamilj inte är hemma och klockan är 9.45.. Skulle ju faktiskt vilja träffa dom innan jag somnar eftersom jag inte har träffat dom sedan igår vid luchtid. Men jag orkar inte vänta mer på dom nu så de få va!

Skriver imorgon och berättar om helgen! 

Godnatt, Caroline

P.s Igår hade jag varit i en månad i denna familjen, tiden flyger verkligen förbi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0