VARM helg!!

De har varit en sjukt varm helg!! Jag menar typ över 30 grader hela tiden, okej kanske inte mitt i natten men långt in på nätterna. Jag kom liksom nyss hem i shorts och linne och klockan va 11 på kvällen och de var fortfarande svinvarmt ute! Så nu är acn på för fulla muggar här i huset!
Idag så har jag segat morgonen ett tag och sedan pratade jag med mamma och mormor på skype också. Efter de så bestämde jag mig för att åka ner till stranden och läsa min bok eftersom jag inte hade något annat att göra, men på vägen dit så ringde jag Sandra och frågade om hon hade lust att komma ner en stund med mig så då åkte jag och köpte glass och sedan satt vi oss nere i Manor park och åt glass och pratade i solen:D När Sandra var tvungen att gå tillbakaför att jobba så låg jag kvar en stund för att läsa min bok sedan åkte jag hem för att fräscha till mig lite och lämna bilen och sedan bli hämtad av Emma. Emma och jag åkte till Marschalls för att kolla lite och sedan gå på bio.. men när vi hade varit på Marshalls så körde vi och hämtade Sandra också och sen hittade vi ingen film som vi ville se så vi åkte och åt på pizza hut istället och sedan köpte vi glass och satt ute och fulade oss ett tag:D Blev faktiskt en riktigt trevlig dag!

Igår så va jag ju som sagt inne i city med Jessica och Emma och skulle gå i lite affärer men de va såå sjukt varmt!! Men vi klarade de också och hem kom jag med ett par nya skor, en ring och ett par solglasögon! Sedan tog jag tåget hem tidigare än dom eftersom jag skulle jobba kväll.
Och idag hörde jag att de hade varit en bilbomb på Times Square igår kl 8 på kvällen vilket var när jag tog tåget tillbaka hem!! Det var någon som hade lämnade bilen mitt i gatan och sprungit därifrån och sedan hade bilen börjat brinna och ryka. Det var en bomb i bilen!!! Men tack och lov hände inget eftersom polisen eller bomb-teamet hade lyckades stoppa de innan den utlöstes!! Fatta läskig eller!! Och jag som ska in till city imorgon också.. men de ska nog gå bra!!

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ska nog gå bra :)

2010-05-03 @ 09:09:43
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: Gustavkatinka

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-05-25 @ 20:59:10
URL: http://gustavkatinka.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0