1 September?!

Jag fattar inte var hela augusti tog vägen och att det faktum att de är den första september idag kan jag inte heller fatta! September är ju en höstmånad då de ska börja bli lite kallt och regnigt och allmänt "ruskigt" ut, men nej inte här i USA här är de upp mot 40 grader fortfarande och svetten bara rinner när man är ute. Tro inte att jag klagar på att de är varmt för jag vill ha de varmt fordrande och känner mig inte alls redo för kylan men det faktum att de redan är september är lite svårt att fatta för mig.

Idag var de ju som sagt hett här och inte blev de bättre av att jag hade två playdates i två olika parker! Så vi har varit ute hela dagen i hettan med undantag av typ en timme mitt på dagen mellan playdatesen då vi åt lunch. 
Men nu har jag slutat i alla fall och ska vara inne i ett tag och kyla ner mig.


Kram,Caroline 
P.s mamma jag tänker på dig!
  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0