Heej:)

Tänkte slänga in ett inlägga nu när jag verkligen borde lägga tiden på annat än detta.. Tänkte också passa på att ämna tt jag erkänner att jag numera suger på att blogga!!
Men jag lever i alla fall och har de ganska så bra här borta:) Just denna veckan har de varit väldigt mycket och jag har haft lite smått panik eftersom de är sjukt mycket. Vi har just nu gäster här hemma i huset så vi är +4 personer! Jag har också skola denna helgen så jag har ett cp pre assignment att göra till och med lördag morgon! Jag fattar inte alls vad jag ska skriva men jag ska bara skriva 3 sidor så jag kommer vell på sitta och ordbajsa en massa på torsdag kväll/natt. För på fredags så ska vi ut och fira kära Emma som numera är 21!


Igår så var jag på Cluster meeting hemma hos min counseler och hade Bbq, ganska så trevligt ändå måste jag säga. Och jag pratade lite extra med Ileen eftersom jag ville veta lite om hur de är med förlängning och sånt. Och mycket riktigt är de så att jag ska förlänga min tid här i usa så måste jag ta tag i de så fort mina poäng är klara. Men jag kan ändå fundera och göra lite saker redan nu innan om de är så att jag ska fölänga. Har ju inte bestämt mig ännu om jag ska göra de eller inte men de lutar mycket åt de då jag typ får paink av att de bara är 3 1/2 månader och kvar av min vistelse här i usa om jag åker i Januari! Fattar inte var hela denna tiden hat tagit vägen! Och att man varit här lääänge nu, för alla nya som man pratar med säger "ja men då har du ju varit här länge" och jag bara va? jag har ju inte varit här så länge... eller? Jaja vi får se hur de blir men jag måste bestämma mig snart!


Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0