I'm alive

Ja jag lever fortfarnde även om min pappa på pekade att jag kunde vara dö eller åt minstonde utan ström och allt efter vad jag skrev i förra inlägget.. Men så är de inte. Orkanen påverkade oss knappt över huvudtaget, de regnade lite och blåste lite men ingent märkvärt alls. Och de blev inte så farligt ute på Long Island heller så de va ju skönt de. Annledningen till att jag inte skrivit är att jag i slutet på veckan inte hade någon lust alls och sedan kom helgen och då är de ju som vanligt, fullt upp. Och sitter så lite vid datron som möjligt även om jag satt här lite i helgen.. 

Nu ska jag prata med min mamma lite tror jag, berättar mer om helgen senare.
Kram, Caroline


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0