I'm off to bed!

Med dubbel dos nyquil, 1 painkiller, näspiller och nässpry och en stor kopp te på de i kroppen så är jag jag påväg ner i sängen för att försöka få några mer timmars sömn denna natten än den förra.. Jag försökte sov i tid igår också men de gick helt enkelt inte pga min härliga förkyling. Så idag gör vi ett nytt försök att få mer sömn. Tror dock inte att de kommer gå så bra för bäbisen skriker för fullt i rummet brevid och jag kan inte ha öron proppar för mina trummhinnor är påvärkade av förkylningen. Och dessutom känns min förkylning värre nu är va den va igår..
Men jag ska egntligen inte klaga, innan denna förkylningen har jag inte varit sjuk alls sedan i början på sommaren typ maj någongång! Och de tycker jag är ganska så bra jobbat för att vara mig!!

Nä nu är de sleeptime!
Goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0