Labourday weekend

I helgen var de ju Labour day på måndag vilket betydde att många var ledig och därför blev de lång helg och alltså en dag till att hitta på en massa kul på;)
Så i fredags kväll så va jag ute och åt med Sara och sedan åkte vi hem till henne för en myskväll och sedan så sov jag hos henne. På lördagen så åkte hon och jag till Coney Island här i New York. Coney Island är en beach och ett lite mindre nöjesfällt som är väldigt gammalt men man har spelat in många filmer här. Vi gick mest runt och kollade, gick ut med vattnet och fotade en massa och strosade runt, mycket trevlig och skön dag.
Vi tog även kort i en sån fota maskin, sån som man gjorde pass fotona på innan i Sverige, där vi gjorde en massa flum kort:P
På söndag sedan så tog jag sovmorgon och sedan gjorde jag mig i ordnig för att åka upp till Maopac och Jeremys hus där uppe:) Väl där uppe så åkte vi båt, vattenskidor, wakebord, kneebord, badade, grillade, myste och hade de bara allmänt kul ända till måndag eftermiddag då vi packade ihop och åkte hem helt slut med värk i hela kroppen och fina brännor:)

Här kommer två bilder från lördag som är Saras efter som jag inte har mina bilder från helgen eftersom jag glömde i min kamera i Jeremys bil, så dom bilderna får komma senare..





Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag har alltid velat åka till Coney Island. Varför åkte jag inte hem efter sommaren för?

2010-09-09 @ 08:06:15
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0