Beaver Creek imorgon

Imorgon åker vi till Beaver Creek för att åka skidor över helgen:) Så nu ikväll har jag packat klart mitt för att imorgon kunna hjälpa A att packa allt annat så vi kommer iväg i tid! De ska bli roligt att komma upp i bergen igen, de blir troligtvis också min sista gång med skidåkning denna gången jag är i Denver.. man vet ju aldrig om man kommer tillbaka liksom:P

Annars idag så har jag hunnit med jobb, body pump, tränat hemma på crossen, solat och dessutom beställt klipp tid! På tisdag så är de dags då ska jag klippa mig och de blir första gången i usa! Helt galet men jag har inte klippt mig sedan jag var i Sverige, så de behövs verkligen!

Nä nu ska jag sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0