Fan jävla as!!!!!

Igår jag var jag som sagt ute och de slutade lite mindre bra.... jag blev av med min plånbok!!!! Så de ända jag har kvar just nu är mitt americanska Chase kort för de hade jag inte i plånboken! Men mitt svneska bankkort, körkort, försäkringskort, internationellt körkort och allt annat viktgit som man har i plånboken är borta!:'( De finns ett litet hopp att den ska va hos taxi bolaget för jag tror de är där jag har tappat den. Men man kunde inte åka in och kolla de förens imorgon sa dom när jag pratade med dom så ALLA måste be för mig så att den är där imorgon när jag åker och tittar!!

Roligt hade vi i alla fall tills detta hände med de va ju när jag åkte hem, men ändå synd att kvällen skulle sluta så.. Får vell skylla mig själv. Men de är så sjukt jobbigt att fixa nytt av allt när man inte är i sverige! AS fan var trött jag är på mig själv!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch! Jag vet hur irriterande det är att bli av med den där borta i staterna :/

2011-04-25 @ 10:42:04
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0