Korthårig!

I tisdags så var jag och klippte mig!! De var verkligen på tiden, typ 1år och 5 månader sedan jag gjorde de innan de... detta var alltså första gången i USA! Dåligt.. men nu är de gjort:)
De blev kort till och med aningen kortare än vad jag hade tänkt mig men de kan jag leva med!

Osminkad och i pjamas med då får ni leva med:P

Idag har jg jobbat 11.45 till 6 innan jobbet gjorde jag inte mycket mer än att pratade med Emma:) och nu efter har jag varit på gymmet en snabbis och sedan på yougurtland med Linnea! Linnea ska åka iväg imorgon och tänker va bort i en hel vecka! Fattar inte hur jag ska klara mig utan min tränings buddy:(

Kommentarer
Postat av: Sara

vad fint det blev :)

2011-04-08 @ 12:34:49
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0