Onsdag

Idag har jag jobbat 9-1.30 och sedan 3-9, värdelös dag! Slutade men att jag somande i soffan med ungarna när jag hade slutat till en film som jag faktiskt hade villjat se, guldkompassen (tror jag den heter på svenska). Såg typ de 20 första minuterna sen va jag väck! Förstår inte va de är som har hänt med mig de senaste halvåret! Innan kunde jag alldrig sova om de inte va i sängen och när man skulle gå och lägga sig om äns då liksom. Men nu kan jag somna typ var som helst under vilken tid på dygnet som helst oavsätt om de är en massa oljud runt om kring eller inte! Jätte konstigt, dock har jag haft lite svårt att somna på kvällarna den senaste tiden, fast jag somnar ju men inte innan 11-12.

I måndags så hade vi cluster meeting vilket denna gången va att gå på ett nuggets game(basket). De va Nuggets mot golden state warriors och nuggets vann!! Riktigt roligt va de:)

I måndags så var de också mammas och min vpappas födelsedags så grattis till dom lite i efterskott här i från bloggen.. Igår va de också min minsta kunsins fördelsedag så grattis joel också!

Annars händer de inte så mycket speciellt här borta, jag jobbar och går till gymmet var eviga dag i princip, träffar lite vänner och de är i princip it!

Och föresten idag så REGNADE de!! Vet inte hur längesedan de va de regnade men längesedan va de i alla fall och efter att de hade regnat så luktade de så gott och friskt som de gör efter att de regnat ibland:) och belive it or not men jag har faktiskt saknat regnet lite:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0