påskafton?

Min påsk feeling ligger på NOLL! jag har inte ens fattat att de är påsk så obefintlig är den! Dessutom så pyntar inte folk här i Denver så mycket som de gör i övriga usa så man blir liksom inte påmind om de hela tiden heller.. Men i dag ska de ju alla fall va påskafton säger dom så, Glad påsk på er alla där ute som firar:P


Själv har jag inlett dagen med ett body pump pass och två maskiner tvätt! Nu är jag redo för att ta tag i resten av helgen:) Ska strax och plocka upp Linnea för tt gå och glo lite i affärer, jag får inte köpa något! Senare ska jag hämta Ellen från skolan så hon kan va med oss och gå ut ikväll!! Hoppas på att de blir riktig kul! Jag behöver en kul ute kväll, var enormt längesedan nu!


Nu ska jag dra mig till linnea, hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0