rockies

I fredags så va jag och Amanda på Baseball på kvällen! Vi gick dit och köpte biljetter på plats och frågade efter de billigaste så vi hamnade högst upp men de gjorde oss inget:P De va dessutom massvis med folk där uppe så de va kul att va där uppe. Så nu har jag varit på baseball i alla tre städer jag bott i under min usa tid men denna gången är den ända gången jag har stannat ända tills de är slut, eftersom de är typ 3-4 timmar långt. Men dricker man öl och pratar en massa strunt så gick de ju fort;) Efter åt åkte vi hem för att sova, när vi väl hade hittat var vi parkerade bilen vill säga... ingen av oss kom riktigt ihåg var vi hade parkerat och att hitta hem var inte heller super lätt visade de sig men efter ett tag hittade vi i alla fall hem!Och i alla fall jag stupade i säng direckt för att kunna jobba dagen efter!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0