träning och bb

Klev precis av cross-trainern efter 40 minuters träning så här på kvälls kvisten:) har kommit på att jag kan stå där och träna samtidigt som jag tittar på någon serie på daton eftersom vi har en ställning på maskinen för en bok eller för en dator. Så jag har försökt införa att jag står där varje kväll när jag kollar på Big Brother:P lagom långt och allt så 40-45 minuter blir de när jag väl orkar, men några kvällar i veckan blir de i alla fall!


Idag jobbade jag 8.45–1.15 och sedan 3-6, försov mig gjorde jag så min värdmamma fick komma och väcka mig! Efter jobbet så tvingade Linnea ut mig på en runda till starbucks för att tjata lite strunt:)


Nu blir de en snabb dusch sedan "En unge i minuten"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0