Water for elephants

Igår gick jag bio och såg "Water for Elephants" med Ellen på kvällen. En fin film som verkligen va värd att se tycker jag:)
Innan vi gick på bio så gick vi och kollade lite på mallet också och givetvis så lyckades jag med att köpa något även om jag hade bestämmt att jag inte skulle köpa något! Känns som om man borde öva på självkontrollen lite! Så man faktiskt kan gå in i en affär utan att köpa något även om man skulle vilja.. Med mig hemm fick jag i alla fall ett par shorts och en ring från Forever 21.
Igår på dagen va de typ 25 grader varmt och jätte skönt ute så jag gick till Zoo med Ev på dagen jätte skönt, och han fulkommligt älskar alla djuren trotts att han varit på de Zoo:t hundratals gånger! När jag sedan körde hem på natten efter bion så SNÖADE de helt sjuk!! De skulle snöa idag här också men de har inte kommit något ännu, de har till och med varit sol fast kallt. Skönt att vi inte har någon sön i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0