ambitiös?

Idag vakande jag med sådan energi så de va helt galet! Fattar inte var den kom ifrån för jag somande inte innan 1 igår och jag var också gjorde värdens gympass på 2 timmar på kvällen, så jag borde vara as trött, men inte!Så jag bestämde mig för att gå med Em till hans skola och sedan forstsätta till parken med Ev. Sagt och gjort, Em tog sin scooter och Ev fick åka vagnen. Sedan bar de av till parken och de blev inte den närmsta bara för att jag hade sådan energi utan den som ligger lite längre bort. Så vi gick dit lekte i 1,5 timme och sedan gick vi en omväg hem:P


Sen när de va dags att hämta Em så gick vi till skolan igen och hämtade honom och sedan hem åt lunch. Sedan bar de av till playdate för Em så han fick cykla och Ev fick åka vagnen igen. Nu ligger Ev och nannar lunch och jag sitter här och vilar ut mig efter allt promenerade!


Vagen som jag "kör" runt på, en sådan sak som man kan sätta bakom cyklen också, väldigt lätt att köra i alla fall:P

Känns ju tryggt när de har sånna skyltar i parken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0