Freezing

De är svin kallt både ute och dessutom i mitt rum! Igår hade vi "snowday" men inte för att de snöade/hade snöat utan för att de va "för kallt" så de bestämde sig för att stänga skolorna.. Vi hade runt -20 under dagen men på morgonen kanske de va runt -25 när de tog beslutet om att stänga skolorna. Men ändå! För de första, ungara går ändå inte ut och leker om de är de minsta kallt och för de andra de är inte så att de går eller cyklar till skolan i detta landet- de blir körda! Så vad spelar de för roll om de är kallt ute om de är inne i skolan hela tiden??? jaja amerikanarna är ju som de är när de gäller vinter och skolor de visste jag ju men ändå jag blir knäpp.
Idag är de inte full riktigt lika kallt men nästan de är säkert en -18 ute. Men ungarna gick i alla fall till skolan idag:) Så jag jobbar kort dag idag, bara några timmar runt lunch och sedan ska jag på mitt clustermeeting ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0