hejhej

okej jag suger på att blogga igen.... men de känns som jag bara skriver samma sak om och om igen! och de är ju ingen som vill läsa om, eller?
Helgen som skulle va min lediga och roliga helg förvandlades snabbt till tråkigt för att jag belv sjuk igen under fredagskvällen när jag var ute i denver för första gången så den utekvällen blev vell inte precis om jag hade tänkt mig. Lördagen låg jag inne och tyckte syn om mig själv hela dagen och söndagen så låg jag också inne nästan hela dagen och förutom kvällen då jag släpade mig ut för att fira Linnea som fyllde 21 igår! Idag börjar jag inte förens kvart i ett så nu ligger jag i sängen igen och försöker måbra så jag kan jobba. Jobba kommer jag nog lyckas med men måbra är en annan femma! Jag mår piss just nu, har inte spytt ännu men jag mår illa och har varit på toa 17 miljoner gånger, så antaligen va de något min mage inte gillade som jag åt igår av de lilla jag åt.

Jag tycker minsann de får va nog på denna "sjukheten" nu! Jag har ju varit sjuk i princip hela tiden sedan 2011 började och jag tror nästan aldrig jag har varit så här sjuk på så "kort tid" innan i mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är jätteskoj att läsa din blogg!

Se nu till att krya på dig!

Kram från Maria

2011-02-28 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0