hemma igen..

Ja vi är hemma igen bara de att jag inte har orkat skriva något och jag har inte orkat lägga in bliderna i datorn heller men jag ska försöka ta tummen ur röven och göra de snart!

Vi kom ju hem i tisdags kväll så vi har varit hemma i två dagar dock verkar de som om vi har lyckats bli sjuka igen, jag spydde under tisdags natten :S och A och L mådde inte heller jätte bra igår.. dock verkar de som om barnen har klarat sig ännu så länge.

Vi hade de bra där uppe och jag kan inte säga annat än att jag älskar bergen här och deras skidåkning!! ett måste är att åka upp minst en gång till innan säsongen är slut! A sa dessutom igår att om jag har lust att åka upp någon helg framöver så kan jag ta både hennes skidor och skiipass för de va de jag åkte på i helgen:P så praktiskt att kunna ha samma saker!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0