Looong day in the car!

Fy fan vilken dag jag har haft! Jag började inte förens vid 11.45 så de va ju skönt men sen har dagen bara gått i ett ända till nu vid 10 då jag verkligen kunde andas för första gången sedan dess..
Vi spenderade hela 5 timmar i bilen av detta arbetspasset vilket är kämpigt med 3 barn och snö trafik kaos när man är stressad. De hela började vid 3.10 då jag skulle hämta C på skolan men hon var försenad så vi fick sitta och vänta på henne. Sen skulle vi hämta ut medicin till Em på Walgreens och då blev vi nekade de för försäkringsbolaget var knäppa och sa fel födelsedatum, så de hela slutade med att vi fick lämna utan medicinen för att vi var tvungna att åka. Sen skulle vi köra och hämta A på jobbet för att köra henne till flygplatsen men istället för att de skulle ta knappt 30 min att hämta henne så tog de drygt 1,5 timme för de vräkte ner snö och de va as mycket trafikstockning pga av snön. Next efter de skulle vi till flygplatsen för att lämna henne som också skulle ta en halvtimme men de slutade med att de tog mycket längre tid också så vi nästan trodde att hon skulle missa sitt flyg men vi kom fram till flygplatsen 40 minuter innan de skulle lyfta och mirakulöst nog så hann hon med även om de är en väldigt stor flygplats! Sen skulle vi hem igen och de fick bli stopp på Wendy's på vägen för ungarna var sjuk griniga, trötta, hungriga och ville inte alls att mamma skulle åka iväg på jobbresa så jag mutade dom minst sagt med glass och chicken nuggets:P Vi körde äntligen upp på uppfarten runt 8.20! Och då va de bara dags att lägga Ev och Em för att sedan sätta sig med en grinig C för att fixa de sista med homeworken som hon inte kunde fixa när vi va i bilen.
Precis när vi va klara så kom L hem och gick för att lägga C..

Nu ska jag bara läsa min bok och sedan sova i tid för jag är helt slut!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅÅH, jag saknar dig med! Target i vårt hjärta <3 Var så sjukt längesen vi träffades nu.

PUSS

2011-02-07 @ 00:06:18
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0