microdermabrasion

De är precis vad jag har gjort ikväll!:) någon som vet vad de är, för jag visste då inte innan jag googlade de:P
De är i alla fall en ansiktsbehandling som ska rena ditt ansikte och ta bort alla dina döda hudceller och även släta ut huden lite granna tror jag. De är som en liten damsugare typ som de drar över hela ansiktet för att sug bort alla crap från din hud eller något sånt.
Vårat clusternmeeting var alltså på en skönhets salong där de hade lite speical priser för oss på lite olika saker, så en microdermabrasion kostade 25 dollar och kostar normalt sätt typ 125 eller något sådant så de va ju super priser för oss:) Så nu ska min hud va helt renad. Jag fick också lite tips på hudkräm som jag borde köpa för mitt ansikte är as torrt och har blivit sedan jag kom till Denver. Pga den torra luften här sa hon, kan också vara förklaringen till varför mina händer är sjukt torra också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0