Thank You

Idag fick jag ett tackkort av min värd mamma med ett Thank you presentkort i från Target. I kortet stod att de verkligen uppskattar att jag har hjälpt dom så mycket när barnen/alla varit så sjuka och att de tycker att de va strongt gjort av mig att fixa att komma in i en ny familj och hantera de så bra när alla barnen blir sjuka (och dessutom inte blir friska).. Och att de verkligen är glada att ha mig här:)
speglevänd blid eftersom jag inte orkar ta kort med vanliga kameran så camen får duga:P
De verkar dessutom som om vi har en lite andra släng av sjukdomen pågående i vårat hus, för Em spry på nätterna och C har ont i magen konstant och jag känner dessutom att min mage bubblar och inte mår alls bra, min värdpappa sa de samma. Så de är bara att be och hoppas att de inte blir värre än så här och att vi kan få bli friska nu!
Nu ska jag läsa min bok:P

Kommentarer
Postat av: Vivi-Anne

Låter som det är en go familj du kommit till.

Kanske ska börja äta vitpepparkorn, säjs ju att det är bra mot kräksjuka.

Många kramar till dig gumman:)

2011-02-03 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0