Andra dagen i denver

Idag har de varit betydligt lugnare än igår! Idag så va vi varit på mitt äldsta värdbarns ice skating, skit ducktig va hon för att bara va 9! Sedan Cosco chill hemma och sedan var jag ute och körde lite med min värdmamma för första gången här i Denver men de va ju inte mycket svårare än i NY bara lite svårt att hitta.. Jag måste dock vänja mig vid att växla igen för på bilen som jag kommer köra när jag inte har barnen så är de växelspak!:O
Nu ikväll så har jag faktiskt varit själv med killarna i 3 timmar typ för de gick ut en liten sväng och de gick jätte bra fick till och med ett litet "caolin i like you" från lill killen viskat i mitt öra och en puss på kinden! De in de slår ni inte efter en dag!:)
Nu är de sleeptime!
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0