A's födelsedag!

Idag är de min värd mammas födelsedag så vi har firat henne lite här hemma ikväll:) min värd pappa gjorde god pizza och hon hade bakat tårta! Jag har beställt en bok till henne som borde vara här på fredag, lite sent men jag fick ju inte reda på att hon fyllde år idag förens på måndag kväll..

Jag skulle ha haft mitt cluster meeting idag så jag skulle få träffa alla andra au-pairer här i min grupp men de blev inställt pga av att de snöar!! Fattar inte hur fort de kan ändras, igår va de nästan 60f och sol och jätte skönt och jag gick ute i bara kofta och idag snöar de! Usch, hoppas barnen går till skolan imorgon!

Igår kväll var jag ute och körde bilen som jag ska köra när jag inte jobbar och de är en manuell växlad bil (de heter så va?), lite spännande måste jag ju säga att de va! Jag satt och flinade åt mig själv hela tiden!! Jag började med att försöka starta bilen utan att trycka ner kopplingen och funderade på varför bilen inte startade:O När jag kommer hem till sverige ska jag ha en automat bil så är de bara, mycket enklare!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0