Goodnight

Nu ska jag gå och lägga mig. Helgen har varit  underbar och jag är jätte nöjd:) tack alla mina underbara älskade vänner!! jag kommer sakna er något så sjukt mycket när jag är i Denver!
Nu ikväll har jag försökt pack klart men de har ju inte gått så bra som jag väntat mig precis... DE KOMMER INTE GÅ! jag vet inte hur jag ska lösa detta för jag har redan slängt en massa saker men jag får vell bara slänga mer eller något.
Imorgon börjar jag jobba 6.30 och de är min sista jobbdag här:):(
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA. Du fick ju knappt ner allting när du flyttade till New York. Kanske skulle skickat hem lite? :P

2011-01-10 @ 09:16:48
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: JAG VET! Haha, ett under att jag fick med mig allt hem.. iofs så fick jag ju inte det, jag slängde massvis. Haha.

2011-01-10 @ 20:35:44
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0