Ice skating party

Ikväll har vi haft ett Ice Skating party här hemma hos oss för C's alla ice skating kompisar och coacherna. Så en massa folk och en massa mat, L gjorde sin goda pizza igen:)
Ev min minsting var dock som värsta hyper engerig knippet eller något för han hade lyckats få i sig ett halvt glas av cola!! kan inte fatta hur man kan bli så sjukt hyper av att dricka lilte cola? han var helt galen och sprang runt hela tiden!! Vi blev vell adrig så glana av att dricka cola när vi va små, eller??

De va också us nationals ice skating på tv ikväll så vi tittade på de tillsammans också, och C's coach har varit med i the us team men sen så blev han skadad så han kunde inte åka mer så nu mera tränar han och hans fru bara. Så han kände alla som va med på tv typ och ringde till och med upp en av ice skatarna efter att hon hade åkt för att prata med henne as cool:P Han är också väldigt peppande på C då han verkligen vill satsa på henne så att hon blir duktig vilket är väldigt roligt att se, så hon tränar jätte mycket för både han och han fru. Jag satt 1,5h timme på rinken både igår och idag när hon tränade för dom.. Men hon är duktig tycker jag:)

När nu ska jag sova är helt slut efter att ha sprungit efter ev och hans hypande...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0