Sjuuuuuuk!

Jag har tusen saker på min todolista och tusen mer saker som jag vill göra här på min sista veckan i NY och så går jag och blir sjuk! Inte precis vad jag hade räknat med... Igår så va jag i alla fall total däckad, jag gick upp fick iväg ungana till skolan och gick sedan och sov igen för att lyckas få hem unga i från skolan och vara med dem i en timme innan min vmamma kom hem för att låta mig vila sen sov jag i storsätt ända tills nu på morgonen. Idag mår jag lite bättre men skulle lätta kunna gå och sova igen tills jag börjar men jag tror jag måste försöka börja rensa ur mitt rum lite annars kommer de gå åt helvete med alla mina planer för helgen..
Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0