Söndag

Då va denna helgen över den också, och nu är de bara en helg kvar i New York! Idag har vi varit inne i city och storsat runt lite och sedan också varit en tur på MOMA och kollat på all art! Så nu har vi kulturalliserat oss en jädra massa så nu ligger vi på plus minus noll när vi alvslutar helgen även om vi gick ut hår i början av helgen som Linnea så fint uttryckte de.
Jag har idag även fått flyg tiderna till Denver! Så fredagen den 14 januari kl 9.00 från LaGuardia bär de av mot min nya värdfamilj. Jag har för övrigt redan börjat bli lite kär i värd mamman för hon smsbombar mig hela tiden med en massa grejer, men jag vill samtidigt inte komma dit med en massa förväntningar.
Jag har också kommit på att jag ska försöka lämna mitt ohälsosamma med alldeles för lite träning, för mycket ätande på restaurang, för lite sömn och alldeles för mycket alkohol här i New York. För att sedan entra Denver som ska va en väldigt hefty stad och försöka leva där efter också, fast lite kul måste jag få ha också! För jag kan ju inte påstå att jag har levt ett tråkigt liv här med vårat galna levande..
Jag ska försöka jobba på en resume av 2010 och få upp den på bloggen inom en snar framtid!
p.s i will miss you new york!
(Blogg.se är knäppt för jag kan inte göra styckindelning...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0