Vail

Idag åkte vi upp i bergen och åkte skidor uppe i Vail!! De va jätte roligt även om vi tog de väldigt lugnt pga av mellan killen som är 5 och precis har börjat att lära sig att ta sig ner för de gröna och blå backarna helt själv. De va också väldigt fint väder och varmt och skönt så de har varit en toppendag. Även om jag idag har känt av höjd skillnaden från New York lite genom huvudvärk... Jag lyckades också glömma min kamera i bilen så jag har inga bilder eller jo jag tog några med mobil kameran men jag har inte lyckas fundera ut hur man får in dem i datorn ännu eftersom jag fick mobilen igår. Så ni får stå till godo med två googlade bilder, nästa gång ska jag komma ihåg kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0