Amerika och medicin:)

Jag fulkomligt älskar att man kan gå till affären här i usa och köpar dunder kurer för förkylning!! Saker som man säkert skulle va tvungen att ha recept på om man skulle köpt de hemma i Sverige. Igår va jag och inköpte dessa två flaskor
Den ena är för dagen och den andra för natten. Så igår när jag skulle gå och lägga mig så tog jag en dos av nyquil och somande som en stock! Vaknade en gång och kunde inte soman om och de hade dessuomt gått 6 timmar sedan jasg tog första dosen så jag tog en till och somnade om igen och sov ända till 11.30! Jätteskönt efter att inte ha kunnat sova ordentligt på 2-3nätter!
Nu ska jag ta min dos av dags flaskan så jag blir frisk någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0