Bildregn;)

Helgen va lång och as nice:)
Började med midsommar och slutade med en heldag i trakterna runt omkring golden!

Jag har långt ifrån alla bilder men här kommer lite av de jag har i alla fall:p
Midsommar
Lördag, Downtown häng och sushi och lite bar häng på kvällen.
De regnade konstigt nog från denna himlen!!!
Söndag, Vi körde upp till Buffalo bills grav, utsiktsplatsen och ner via M:et(Stort M som är uppe på ett va "bergen" som står för mines). Sedan blev de scondhand shopping, otrolig nog köpte jag två par byxor!!(ska bli shorts:P) Efter de blev de middag och mer häng nere vi vattnet i Golden innan vi åkte hem och stupade i säng mycket senare än va jag hade tänkt och ändå kunde jag inte sova ett skvatt under natten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0