Emma på besök i Denver

Emma kom på besök till Denver och jag var hemma själv så de blev full rulle hela helgen igenom:)

Fredagen spenderades med jobb, shopping, tacos och lite bar häng downtow:) Har dock inga bilder alls att bjuda på från fredagen...

Lördag, Emma och jag åkte till Coors brewery i Golden och kollade på tillverkningen och provsmakade öl:) vi hämtade sedan upp Ellen och skulle upp till Red Rocks, men när vi kom en bit på vägen upptäckte vi att de va massvis med folk och tydligen skulle de va någon konsert där uppe så vi fick vända och åka hem istället.
Väl hemma blev de grillning med förfest och sedan utgång som slutade med limon hem:)
Coors:
Grillning och utgång:
Söndag, Vi vaknade trötta efter en lång natt men efter ett lite tag kom vi igång och åkte downtown Denver och åt lunch och drack mimosa för att sedan strosa runt och visa emma vårat lilla "city". På kvällen åkte vi på konsert:):) Bruno Mars och Janelle Monae. Har aldrig sett eller hört något från Janelle Monae innan men måste säga att hon var riktigt cool! Bruno Mars va as bra:) och de skadade ju inte att han är så sjukt snygg heller:P
Sen blev de hem och packning för min del eftersom inte jag hade lyckats packa för Vegas innan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0