Föööööörkyld

Usch jag är jätte förkyld!! Har sån jobbigt slem hosta och tappar rösten lite då och då också!! Lite jobbigt när man jobbar och måste prata i telfon! Hoppas att de går över snart så jag kan börja träna igen på riktigt, var på body pump igår och de va riktigt tungt och jag höll på att hosta ihjäl mig!

Ute är de stålande väder och de har de varit sedan jag kom hem från Las Vegas! Igår hade vi typ 97grader varmt och idag har de varit över 90 också! As nice med värme:)

Ikväll har jag varit på mills med Ellen och gått och strosat lite framför allt köpt halstabletter på target så jag kan sova inatt:P

Lovar att jag ska jobba på uppdateringen om förra veckan nu ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback