Helgen

Oups glömde bort att uppdatera lite här under helgen:O

I fredags kväll va jag på Rockies(baseball) med min värdfamilj, lewis och en annan fotbolls coach. Trevligt va de, solen sken och ölen va kall och god och jag tror till och med jag börjar förstå mig på den där sporten nu efter sådär 4 matcher där jag inte fattat ett skvatt:P

 

Igår jobbade jag på dagen för att sedan dra mig hem till Amanda där vi två superkockar slängde ihop en super god middag, drack några öl och pratade en massa strunt innan jag däckade i hennes soffa framför tv..

 

Idag har jag jobbat igen under dagen och de va storstädning av huset som gällde eftersom A hade fått något städryck så vi alla (barnen också) städade och rensade som bara den så nu är de superduper rent över allt! Efter de så drog jag på bio med Amanda och Ellen. De ville se någon "pingvinfilm" mister poppers pengvins hette den.. helt okej familjefilm typ dock slumrade jag till några gånger under filmen.


Nu kallar boken!


Godnatt USA/Godmorgon Sverige

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0