Hemma igen

Nu är jag hemma igen och har varit sedan torsdags kväll men jag har knappt hunnit sitta något vid datorn förens nu:P I går va jag ledig för att kunna "återhämta" mig enligt min värdmamma:) Så jag umgicks med värdfamiljen på förmiddagen och sedan drog jag mig till Golden och Ellen för att umgås och hitta på något kul. De blev en sväng till floden(river på eng vet inte om de är flod på svenska??) väl där blev de till och med ett dopp för mig svinkallt och strömt va de men roligt ändå;) Senare på kvällen gick vi ut och åt och kollade lite för de va lite "markanad" i golden efter de blev de photoshoot ala ellen och caroline innan vi drog oss hem för att sova i tid.

Idag har jag jobbat mesta delen av dagen. Mitt äldsta värdbarn fyllde 10 år idag så vi har även firat henne:) och nu ikväll är mina hostpäron ute på fest så jag jobbar fortfarnde men ungar sover äntligen! Imorgon blir de också jobb nästan hela dagen.

Lovar att de kommer en uppdatering om helgen emma var här, Vegas och Grand Canyon!! Kan säga att de milt sagt va en väldigt intensiv vecka som jag inte kommer glömma i första taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0