Nattbakning

Klockan är 12 och jag har fortfarnde inte kommit någonvart sedan jag slutade jobba!! Jag jobbade till 10 och slängde ungarna i säng tidigt så jag skulle kunna baka och fixa med en massa annat. Kokade potatis, gjorde egen gjord vanlig kräm och gjorde en tårtborten! Trårbottnen lyckades jag dock "messa up" på något konstigt sätt.... De stod att den skulle va inne i 30-40 minuter och efter 20 min så skulle jag bara cecka på den och då va den helt bränd på ytan och helt gäggig innutit!! Så jag fick börja om från början!
Nu tror jag att de den nästan är klar har kollat den typ en gång i minuten nu i slutet! I mellan de har jag och A suttit och snackat en massa skit över en timme:P

Näpp nu ska jag kolla den igen och hoppas att den är klar så jag kan gå och duscha och gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0