Ny au-pair

Har jag sagt att de har flyttat in en ny au-pair snett över gatan? De har de i alla fall:) de är en familj med en unge som hade en au-pair förra året också en svensk då, men varit utan nu ett tag och nu skaffat en tysk tjej! Innan ikväll gick jag över tänkte att jag skulle presentera mig så jag fick veta vem hon va och lite så. Hon va på Starbucks just då men tio minuter efter jag varit där kom hon över till mig efter att ha kommit hem igen. Så hon fick komma in och äta glass med hela familjen "kaos" och fotbolls coachen! haha jag tror hon blev lite över välmad av alla intryck:P Men hon va trevlig i alla fall och vi satt och pratade lite själva efteråt också så hon gick nyss:) Vi ska nog kunna umgås i framtiden. Och hennes unge är i samma ålder som ev också så vi kanske till och med kan få till lite playdates! hade inte suttit fel att ha någon att snacka med i parken:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0