short week:)

Denna veckan är en kort vecka! Redan imorgon jobbar jag min sista dag för denna veckan och sen är jag ledig ända fram till och med måndag! Min värdfamilj åker nämligen till Aspen imorgon eftermiddag och jag ska stanna hemma så jag får va ledig och ha hela huset för mig själv! Äskar de! De är en så sjukt skön känsla när de är borta, man kan liksom slappna av på ett helt annat sätt:P

Nu ska jag återgå till min bok! (Star, av Pamela Andersson. Första svenska boken som jag läser sedan jag var i Sverige!!!)

Kommentarer
Postat av: IDIS

HejDär,söta du. Var gäärna med i dagens blogg,bli länkad inför mina 300,400 läsare!=) kraam..

2011-06-29 @ 08:21:51
URL: http://sweetans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0