Awesome work day!

Började ju som sagt dagen med en promenad i de underbara vädret och sedan fortsatte bara dagen lika bra:) Jag började jobba och hämtade pojkarna från skolan åkte och tvättade bilen och sedan hem för lunch och nap för Ev. C och A kom hem från skating. E åkte på playdate och C och jag satte igång och bakade chocklet chip cookis lagom tills vi va klara va de dags att hämta E från sin playdate så C och jag tog en promenad dit i de under bara vädret för att hämta honom:) Hemma igen så plockade jag i ordning lite efter baket och barnen lekte. Sen kom A och frågade om jag vill till gymmet, fattade först ingenting och typ bara öhh ja typ. Så då sa hon bra då följer du med mig på body pump för jag vill inte gå själv så sätter vi ungarna i lekrummet! Och inom loppet av 10 minuter satt vi alla i bilen på väg till gymmet. Vi var väldigt tidiga så vi slängde in ungar i lekrummet och jag och A gick och gymade i 50 minuter innan passet började!:D Jäkligt nice att träna på jobbtid! Hemma igen så bestämde vi oss för att laga svenska köttbullar till middag så de blev köttbullar, potatismos, brunsås och till och med lingon hade A inköpt för inte så längesedan med tanke på att vi skulle laga detta:)


Så imorgon kommer jag nog ha en grym träningsvärk med tanke på att jag förra veckan också va på detta passet och då kunde jag knappt gå eller ställa mig upp dagen efter... och idag hade jag dessutom mer vikter på för jag ville ju inte va sämre än A:P


Nu ska jag sova för jag börjar 5.30 imorgon men jag ska förhoppningsvis sova fram till 7:P


Godnatt eller godmorgon på er i Sverige!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0