Breckenridge

Breckenridge den 18-22 februari.

Berget från pulkabacken där jag var första dagen mend Ev

Vi i pulakabacken

Skidhuset där vi bodde, om ni kan se de så va de en ganska så lång och brant uppfart (jag står typ halvägs upp och tar kortet) till de och de blir ingen bra kombination om man inte har bra vinterdäck! De va minst sagt ett litet äventyr att ta sig upp när jag A och barnen kom dit först på fredagen. Vi gled hela vägen ner och präjade hela snövallen så vi fick skotta ut bilen!

utsikt från en av topparna

jag på toppen...

bergstoppar
jag

soligt!

Längst ner i dalen och åkte lite med Em, lilla ungen som vinkar;P

ännu mer bergstoppar:)


Har jag avklarat mitt uppdrag nu pappa??

Kommentarer
Postat av: Vivi-Anne

Du gör en inte alls avundsjuk :)

Hoppas du har det bra i nya familjen.

Många kramar

2011-03-03 @ 10:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0