I feel good:)

Sitter just nu och äter min lunch bestående av en omelett och ett glas vatten och jag äter faktiskt med aptit och de smakar gott! De är typ för första gången på över en vecka som jag gör de!! Känner mig även helt fri från magsjuka och hoppas att de förblir så för resten av detta år i alla fall, för 4 gånger inom loppet av 2 månader räcker vell?!


Innan dag va jag på Body pump på gymmet med Linnea och de va svin jobbigt men nu efteråt är de skönt som bara den och nu ska vi träna massvis tillsammans för jag vill bli fit! Jeans tightsen som jag har på mig är redan stora i midjan men de är ju för att jag har varit så mycket sjuk sedan jag kom till Denver, men nu är de färdigt med de och tränande och bra ätande som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0