Tjejvasan

 Precis hem kommen från gymmet igen;) Idag tränade jag bara lite för mig själv men igår var jag minsann på gymmet på jobbtid igen! body pump med A va de som stod på schemat!:p Numera är jag även anmäld till tjejvasan nästa år tack vare pappa som har anmält mig:p  så nu har jag något att träna inför och de ska bli kul att göra de igen! Känner mig riktigt peppad redan nu så vi får hoppas att de håller i sig. Inatt så snöade här i Denver igen!  Helt galet för nu är de soligt igen på dagen och igår va de också så de va till och med 60f och sol på dagen!  Man blir ju helt knäpp och vet vad man ska ta på sig på morgonen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan man redan anmäla sig? OJ! Jag och syster har bestämt oss för att göra klassikern men först om två år eller något, jag kommer dö. Haha.

2011-03-29 @ 21:05:43
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0