Uppdatering

Precis hem kommen från body pump för andra gången i rad, är jag inte duktigt eller??


Jag ber om ursäkt igen för att jag är så j**la dålig på att uppdatera här på bloggen nu för tiden! Men jag ska försöka bli bättre nu, för jag får till och med dåligt samvete när jag inte gör de uppdaterar.


Så vad har hänt på senaste då? De va St Patricks day parade i Downtown Denver helgen innan själva dagen var, roligt att se en massa folk i grönt och en massa folk som va stupfulla också för den delen också. Jag jobbade morgonen den dagen och dessutom kvällen så jag åkte in under "lunchen" och mötte upp mina vänner för att kolla runt lite och åt dessutom lunch och tog en öl:P


Sedan kom även själva St Patricks day trosdagen veckan efter så jag och Vicki bestämde oss för att gå ut väldigt impulsivt men kul hade vi och de va massvis med folk ute!


Tränat massvis har jag också gjort! jag har nu mera kommit i gång ordentligt och är på gymmet nästan varje dag, i alla fall vardagarna:)


Förra helgen så firade vi Malins 25 årsdag på lördagen med utgång. Vi började hemma hos Ellen i Golden med drinkblandning i hennes rum för att sedan förflytta oss till en annan tjej där de blev beerpong och flipcup:) och mitt team ägde dom andra!! När de sedan blivit alldeles för sent så förflyttade vi oss till en hemma fest Downtown(värdens finaste lägenhet btw!! as nice utsikt och typ vinröda väggar!) När vi bestämde oss för att faktiskt gå ut och dansa så kom vi på att de va försent och att ställarna faktiskt stängde snart så vi stannade på hemma festen ett tag till för att sedan ta subway innan jag tog en taxi hem.


Något mer som hänt? Tror inte de, inget speciellt i allafall.. Solen skiner på som bara den och vi har de jätte varmt och skönt om dagarna och jag jobbar fortfarande på mycket..


Ska försöka få upp lite bilder från den senaste tiden lite senare idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0